Wednesday 15 November 2017

PRU14 harus tolak Pemimpin Penganyak & Pendusta Agama


Dajjal ertinya pendusta agama atau penipu agama yang kerjanya menyesatkan manusia diatas jalan akidah agama dengan berbagai watak menurut masyarakat semasa dan setempat.

2.Lantas, Amanat Hadi menyesatkan dan mengakibatkan masyarakat Melayu/Islam berpecah belah.

3.Trajedi Memali, persoalannya, siapa yang bertanggong jawab bilamana jenazah Ibrahim Libya dan rakan rakannya dikebumikan dengan tidak dimandikan dan tidak di kapankan?

4. Ibrahim Libya dan rakan rakannya menyerang anggota polis yang beragama Islam dan dalam usaha anggota polis mempertahankan diri, Ibrahim Libya dan rakan rakannya di tembak mati. Apakah ini mati syahid seperti “fatwa” yang di keluarkan oleh Hadi Awang? Tidak kah ini menyesatkan akidah masyarakat Islam?

5. Hari ini, Hadi Awang bekerjasama dengan golongan yang dikatakan kafir. Sedangkan Hadi masih berpegang teguh pada Amanat tersebut. Ini kerana beliau tidak menarik balik Amanat yang berkenaan.


6. Ini jelas “fatwa” Hadi Awang mengikut hawa nafsunya sendiri dan ianya menyesatkan masyarakat Islam di Malaysia terutama sekali ahli dan penyokong PAS. Ianya hanya bertujuan untuk kepentingan politik dan peribadi.

7. Pada PRU14, tugas dan tanggong jawab masyarakat Melayu/Islam adalah untuk menolak kepimpinan Penyangak dan Pendusta Agama.

8. TAKBIR 

No comments:

Post a Comment