Tuesday 12 December 2017

Siapa sebenarnya Pengkhianat Pada Agama & Bangsa?


 
Himpunan Solidari ‘Daulat Tuanku’ di Shah Alam telah diadakan anjuran Umno Selangor diketuai oleh seorang Menteri merangkap Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor.
2. Antara sepandok yang terdapat di himpunan tersebut,  ‘ Dr Mahathir Pengkhianat Agama Bangsa’.
3. Sejarah tidak dapat di padamkan. Tun Dr Mahathir Mohamad menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun.
4. Tun Mahathir telah membangunkan negara dengan jayanya sehingga terkenal diseluruh dunia. Pemimpin dunia mengakui kehebatan Tun Dr Mahathir Mohamad.
5. Tun Mahathir mengangkat Bangsa Melayu begitu rupa sehingga di pandang mulia di peringkat antarabangsa. Agama Islam menjadi teras perjuangan Tun Mahathir.
6. Almarhum Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz, Mursyidul Am Pas, mengakui Tun Dr Mahathir Mohamad seorang yang bijak dan mencadangkan kebijaksanaan beliau digunakan untuk Islam.
7. Apakah benar bahawa ‘Dr Mahathir Pengkhianat Agama Bangsa’?
8.Seandainya Dr Mahathir pengkhianat Agama Bangsa, beliau dapat melakukan apa sahaja semasa beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia dan bukan sekarang.
9. Ketika itu, Tun Mahathir boleh menjual asets negara kepada komunis kearah komunis menguasai negara.
10. Pengkhianat sebenar kepada Bangsa dan Agama adalah mereka yang mempertahankan, melindungi dan menyokong pemimpin Rasuah.
11. Pengkhianat kepada Bangsa dan Agama adalah mereka yang menjual asets negara kepada China Komunis sedangkan kita tahu agenda perjuangan komunis terhadap bangsa Melayu dan Agama Islam.
12. Pemimpin UMNO, mengakui sebagai Islam tetapi kelakuan dan tabiatnya bukan seperti seorang Muslim.
13. Yang haram di halalkan sedangkan yang halal di haramkan. Apabila seseorang itu menyokong perbuatan rasuah maka mereka adalah pengkhianat kepada bangsa dan agama kerana kegagalan mempertahankan/menegakkan hukum dan kesucian agama Islam serta imej bangsa Melayu.

No comments:

Post a Comment